Opis
Osnovni preduslov za efikasan rad motora sa unutrašnjim sagorjevanjem jeste da sistem za ubrizgavanje konstantno bude snadbjeven dovoljnom količinom goriva. Ovaj važan zadatak u svakom automobilu vrši pumpa za gorivo, koja svoj rad obavlja u kombinaciji sa rezervoarom i filterom goriva. Ukoliko kažemo da je motor srce svakog automobila, onda je pumpa za gorivo barem pretkomora, što dovoljno govori o tome koliko je pumpa goriva važan deo u svakom automobilu.
Pumpa za gorivo predstavlja dio sistema za dovod goriva, koji još čine rezervoar za gorivo, cevovod goriva, prečistač za gorivo, karburator ili ubrizgači goriva, prečistač za vazduh i usisni vod. Sistem za dovod goriva ima veoma slozen zadatak i zbog toga je veoma važno da sve njegove komponente obavljaju svoj posao na adekvatan način.
Kao što joj i samo ime kaže pumpa za gorivo “pumpa” odnoso “gura” gorivo kroz cevi, odnosno crpi tečnost iz jednog područja i dostavlja je u drugo. U savremenim automobila ta područja se odnose na rezervoar i motor, odnosno pumpa za gorivo služi kako bi se isporučilo potrebno gorivo iz rezervoara u motor.
Upotreba: Stavite pumpu u tekućinu, a zatim uključite prekidač. Mreža filtra od nehrđajućeg čelika može zadržati prljavštinu od hrđe, a uklonjivi adapter za vijke omogućuje jednostavno čišćenje filtra. Kućište od nehrđajućeg čelika, 2.5 m dugački kabel za napajanje (s 2 * aligatorske kopče) pruža laku instalaciju i upotrebu (tolerancija napona je ± 5%, imajte na umu pozitivne i negativne vrijednosti).