-17%

Daska za sklekove

25,00 KM

  • Prijenosno, sklopivo, postoji torba za nošenje i spremanje – daska za sklekove
  • “Plug & Press” sustav potisne ploče s više položaja i kutova za oblikovanje i maksimalnu definiciju gornjeg dijela tijel
  • Boja ploče pritisnuta bojama za određene mišiće koji rade (plava prsa, crvena ramena, žuta leđa i zeleni triceps)
  • Sagorite kalorije i povećajte snagu s ovim inovativnim sustavom potiska koji vas vodi kroz ukupnu snagu tijela i vježbanje za kondicioniranje.
Kategorija: Oznake: ,

Opis

Kada je u pitanju trening i tjelovježba, jedan od najčešćih testova snage kod muškaraca jesu upravo sklekovi.

Ova jednostavna ali jako efektivna vježba je postala sinonim za sportski duh te jak trening.

Teško je reći kada je i kako nastao, ali svakako su sklekovi dobili svoju afirmaciju u vojsci kao neizostavan dio fizičke aktivnosti i vaspitačke obuke.

Kako doći do toga da možete raditi sklekove?

Ako ne možete izvesti nijedan pravilan sklek, ne očajavajte, donosimo vam način kako da postupno ojačate i dosegnete snagu za izvedbu svojeg prvog pravilnog skleka.

Krenut ćete s lakšima varijantama skleka i progresivno prelaziti na složenije verzije kako biste došli do pravilnog, klasičnog skleka.

Evo razina koje predlažemo:

  • Prva razina: sklek na zid
  • Druga razina: sklek na povišenje
  • Treća razina: sklek na koljenima
  • Četvrta razina: klasičan sklek

Zauzmite ležeći položaj, licem prema podlozi, opruženih nadlaktica i sa osloncem na šake raširene u projekciji ramena (može i šire ili uže u zavisnosti koji tip skleka radite) dok su stopala spojena ili blago razdvojena.
Udahnite i savijte laktove približavajući grudni koš podlozi bez pregibanja donjeg dela leđa.
Opružite nadlaktice i zauzmite početni položaj.
Izdahnite vazduh na kraju pokreta.
Promjenom nagiba grudnog koša opterećenje se usmjerava na različite snopove grudnih mišića:
Podizanje grudnog koša ciljano angažuje donji snop velikog grudnog mišića.
Položaj sa izdignutim stopalima angažuje klavikularni snop velikog grudnog mišića.
Veliki broj ljudi će vam objasniti pravilan položaj ruku tokom izvođenja sklekova, i tu se uvek radi o jednom te istom položaju.
Međutim, različit položaj ruku može na razne načine da angažiuje različite mišićne grupe u tijelu.
Najvažnije je da se za vrijeme izvođenja sklekova ramena drže pravilno, kao i zadnjica i noge, i da se spuštate sve dok ne budete na nekoliko centimetara od poda.